onsdag 10 juli 2013

Jetset-helg!

I fredags for jag iväg på äventyr och Stockholm bjöd på en fantastisk helg med sol, värme, kärlek och underbara vänner, glasblåsning, en bit av Bollywood, god mat och dryck och mycket dans och trams. När jag trodde allt var över så bidde det mer god mat och dryck och ännu mer dans i Borgholm! Tack för fantastiska möhippor!

Nu är det tre dagar kvar till jag och C går på semester! En liten stressnerv börjar pulsera hos brudgummen men nog tror jag att vi ska få allt klart i tid! Och jag tror faktiskt alla kommer att få plats också!

Än en gång: Tusen tack för helgen!

Glasblåsning! Svettigt och varmt och otroligt roligt!

Vid femsnåret på söndagsmorgonen var benen trötta så jag flög den sista biten hem till sängen hos vännen Sofie.


När jag trodde det var över bidde det istället trerätters, drinkar och mer dans!


Ett stort tack och all min kärlek till fantastiska vänner som ordnade en sådan strålande helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar