onsdag 15 augusti 2012

Tävling på Byggla.se

Jag tror att jag är med och tävlar i "Sommarens Byggprojekt 2012", som ordnas av Byggla (Byggmax "lillasyster" för hemmafixare). Varför jag tror att jag är med är för att jag inte är helt hundra på vad jag ska göra... Om det är så enkelt som det verkar? Men jag har i alla fall startat ett "projekt" på deras sida där jag beskriver i ord och bild hur vår köksrenovering gått till. Så nu är det bara att hålla tummarna...

Byggla är för övrigt ett forum där hemmafixare kan visa upp sina projekt, så man kan inspireras och få tips och man kan även ställa frågor om allt från himmel och jord, som rör renovering och byggen förstås.

Det finns flera sådana forum och de är verkligen bra att ta hjälp av när man står mitt i röran och undrar något. När man googlar en fråga är, näst intill alltid, de första svaren i listan från något av dessa forum. Himla bra faktiskt!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar